Sukces filmu reklamowego jest uzależniony od wielu czynników m.in. od przemyślanej i kreatywnej produkcji, dobrze dobranej grupy docelowej klientów i ich potrzeb, trafności przekazu reklamowego, Twojej wizji na film, odpowiednio przygotowanego otoczenia do filmu, dobranego oświetlenia, narracji, tonu głosu i mimiki osób występujących.
Co jeszcze ma wpływ na stworzenie filmu reklamowego, który aż chce się ogląda i jak skutecznie zrealizować taki materiał ?
Od dobrej koncepcji i scenariusz na film reklamowy po świetne efekty!
Od dłuższego czasu szukasz sposobu na to, by w ciekawy sposób zaprezentować działalność swojej firmy i nie wiesz, co chcesz powiedzieć klientom? Zależy Ci na tym, by Twoje video stało się viralem w sieci, a Twoja firma zyskała nowych obserwatorów i klientów?
W tym pomoże Ci dobrze przemyślany film reklamowy od koncepcji aż po profesjonalny montaż wraz z dobrze napisanym skryptem, dzięki któremu będziesz wiedział, co powiedzieć podczas danego ujęcia.
Co warto wziąć pod uwagę podczas zlecenia video reklamowego?
Każda dobra produkcja filmowa wymaga przemyślanej koncepcji, strategii i starannie zaplanowanych działań. Co warto wziąć pod uwagę na etapie zlecenia filmu reklamowego dla firmy?
Charakter i cel filmu reklamowego
Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznego filmu reklamowego jest określenie celu i charakteru filmu. Ten etap rozpoczyna się od wysłuchania Twoich oczekiwań i potrzeb względem filmu reklamowego, a następnie od wymyślenia odpowiednio skutecznej koncepcji i zaplanowania działań, które pomogą nam osiągnąć satysfakcjonujący efekt w postaci ciekawej produkcji filmowej.
Możemy opracować zarówno profesjonalny film reklamowy dla Twojej firmy przeznaczony do publikacji w mediach internetowych i tradycyjnych, jak i krótkie video, które szczegółowo przedstawi produkty z Twojej oferty i będzie publikowane np. w mediach społecznościowych.
Czas trwania video i długość emisji
Skuteczny film reklamowy powinien angażować uwagę klientów już od pierwszych sekund. Dlatego tak ważne jest dokładne zaplanowanie długości emisji produkcji i przygotowanie dokładnego scenariusza według koncepcji filmu.
Dostosowanie video do grupy docelowej klientów
Skuteczny film reklamowy musi być zawsze dostosowany przekazem do potrzeb i zainteresowań grupy docelowej klientów. Podczas współpracy zadbamy o to, by dostosować formę i treść filmu do potrzeb Twoich klientów. W zależności od charakteru Twojego filmu i grupy docelowej – stworzymy odpowiednią produkcję filmową, która zainteresuje Twoich klientów.
Emocjonalne video to większa szansa na przyciągnięcie uwagi klientów. Filmy reklamowe to świetne narzędzia marketingowe, które mogą służyć zarówno do budowania marki osobistej lub korporacyjnej i jednocześnie ułatwia poszerzenie zasięgu o nowych klientów. W związku z tym tak ważne jest dokładne zaplanowanie scenariusza reklamy i tego, co chcesz w niej przekazać swoim klientom.
Odpowiedni format video
Opowieść, która wzbudza emocje wymaga dostosowania jej do właściwego medium publikacji. Musisz dobrze przemyśleć format swojej reklamy i określić miejsce publikacji. Możemy stworzyć dla Twojej firmy zarówno krótkie video do mediów społecznościowych, jak i spot całej kampanii promocyjnej.
Zaplanowany budżet dostosowany do rodzaju filmu reklamowego
Produkcja filmu reklamowego wymaga określenia budżetu, który chcesz przeznaczyć na ten cel. Cena filmu reklamowego jest uzależniona od wielu czynników m.in rodzaju filmu reklamowego, długości produkcji, koncepcji, lokalizacji, czasu pracy, montażu, stopnia skomplikowania produkcji, potrzebnego sprzętu do nagrań, ilości zaangażowanych osób i zaczyna się od kilkuset złotych za krótkie video reklamowe a kończy na dużych produkcjach reklamowych wartych kilka tysięcy złotych.