Zastanawiasz się nad działaniami marketingowymi z wykorzystaniem video w swojej firmie i nie wiesz od czego zacząć?
Sprawdź, kiedy warto wykorzystać video marketing do promocji firmy w internecie, kiedy takie działania mają sens i poznaj korzyści ze stosowania video marketingu w biznesie.
Kiedy wdrożyć video marketing w swojej firmie?
Jeśli Twoja marka chce dotrzeć do większej liczby klientów i zwiększyć zainteresowanie produktami lub usługami, to wdrożenie strategii video marketingowej będzie odpowiednią decyzją. Przede wszystkim warto wiedzieć, że produkcja video i filmy reklamowe to działania, które możesz rozpocząć niezależnie od tego, w jakiej branży działasz. W internecie jest mnóstwo kampanii video produktów, które są dość nietypowe np. przyrządu do czyszczenia języka, usługi subskrypcyjnej na środki higieniczne dla kobiet w trudnych dniach. W związku z tym w video marketing możesz wykorzystać tak naprawdę do reklamy nawet najbardziej nietypowych produktów, aby dotrzeć z nimi do interesujących Cię odbiorców.
Wiele firm z powodu ograniczeń narzucanych przez telewizję (m.in. 30-sekundowego czasu trwania bloku reklamowego i specjalnego formatu reklamowego) decyduje się na wdrożenie strategii video marketingowej. Jedną z zalet takiego rozwiązania są dużo niższe koszty i precyzyjne dotarcie do klientów z konkretnej grupy docelowej.
Dlaczego warto zdecydować się na video marketingowe działania w biznesie?
Inwestowanie w video marketing w firmie to szereg korzyści. To nie tylko szansa na zwrócenie uwagi dotychczasowych klientów, ale również na wzmocnienie dotychczasowego wizerunku i budowanie marki. Za pomocą odpowiednio przemyślanej kampanii video możesz opowiedzieć historię o swojej firmie; zaproponować rozwiązanie, które rozwiążę problemy klientów i dzięki temu nawiązać z nimi głębszą relację. Co w porównaniu do tradycyjnej reklamy TV z ograniczonym czasem na reklamę daje dużo większe możliwości opowiedzenia o produkcie i nawiązania relacji z klientem.
Według raportu o video marketingu od Brand24 około 60 % ankietowanych jest zdania, że video to doskonała forma komunikacji z klientami, zaś 90 % osób planuje w ciągu dwóch lat wdrożyć takie działania marketingowe we własnym biznesie.
Strategiczny video marketing – efekty, które Cię zaskoczą!
Chcesz wdrożyć strategię video marketingową w swojej firmie? A może zastanawiasz się, czy reklama video Twojego produktu ma sens? Z przyjemnością pomożemy Ci rozwiać wszelkie wątpliwości, doradzimy i wspólnie opracujemy szczegółowy plan działania, aby efekty naszych działań pozwoliły Ci zrealizować konkretne cele i pozytywnie Cię zaskoczyły.